Zasady i informacje

Ostatnia zmiana: 01.06.2020

Zawarty tutaj zasady i informacje dotyczą użytkowania strony jak i serwera TeamSpeak.

1. Serwer i panel

  1. Łamanie regulaminu wiąże się z wyciągnięciem konsekwencji.
  2. Wszelkie błędy powinny być zgłoszone, a ich wykorzystywanie jest karalne.
  3. Bedąc użytkownikiem serwera głosowego musisz zachowywać się kulturalnie i stosownie.
  4. Nazwa użytkownika nie może zawierać obraźliwych słów lub wyrazów wprowadzających w błąd (np. "Admin").
  5. Awatar nie może zawierać treści drastycznych, pornograficznych lub ogólnie uznanych za nieprzyzwoite.
  6. Obrażanie, przeszkadzanie jest zabronione.
  7. Użytkownik odpowiada za treści udostępnione w panelu i zabronione jest używanie panelu do udostępniania treści zabronionych.

2. Kanały prywatne

  1. Kanał prywatny jest dostępny dla każdego użytkownika naszego serwera, który posiada rangę Nowy lub Użytkownik i nie zostało mu to ograniczone.
  2. Złamanie regulaminu wiąże się z blokadą kanału oraz straceniem możliwości utworzenia nowego.
  3. Karę za złamanie regulaminu ponosi osoba do której należy kanał, a nie osoba posiadająca uprawnienia do kanału.
  4. Kanał prywatny bez hasła staje się kanałem publicznym.
  5. Każdy kanał musi posiadać na początku nazwy, nadany mu przy tworzeniu numer.
  6. Nazwa kanału prywatnego jak i jego opis nie mogą zawierać wyrazów obraźliwych i uznawanych za niestosowne.

3. Kanały tymczasowe

  1. Kanał tymczasowy może zostać założony przez każdego na serwerze, zostaje od usunięty automatycznie po pewnym czasie (zależnie od rangi) od momentu opuszczenia go przez ostatniego użytkownika.
    • Gość - 10 sekund
    • Nowy - 30 sekund
    • Użytkownik - 60 sekund
  2. Kanały tymczasowe łamiące regulamin zostają zmienione/usunięte bez ostrzeżenia.
  3. Kanały tymczasowe bez hasła stają się kanałami publicznymi.
  4. Nazwa kanału tymczasowego jak i jego opis nie mogą zawierać wyrazów obraźliwych i uznawanych za niestosowne.

4. Grupy podstawowe

  1. Każdy z użytkowników posiada jedną z 3 podstawowych grup z różnymi uprawnieniami w zależności od tego ile czasu łącznie spędził na serwerze.
    • Gość - 0 sekund
    • Nowy - 2 godziny
    • Użytkownik - 48 godzin

5. Grupy z ikonkami

  1. Na serwerze można dodać ikony, które wyświetlają się po lewej stronie nazwy użytkownika. Rangi z ikonami nie zmieniają uprawnień użytkownika.
  2. Limit ikon różni się w zależności od grupy:
    • Gość - 0
    • Nowy - 2
    • Użytkownik - 5

Ta strona korzysta z ciasteczek oraz gromadzi pewne dane, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że wyrażasz na to zgodę.

Zgoda